רועי אסרף משחזר את הנס: "ריססו אותנו, כדור לא פגע"

הפוך על הפוך 1 Comment on רועי אסרף משחזר את הנס: "ריססו אותנו, כדור לא פגע"

האיש שניצל מהטבח בדרום והחל להתקרב לשמירת מצוות, רועי אסרף סיפר לרב משה בן לולו את סיפורו המטלטל: "פתאום אשתי אומרת לי הנה חיילים. אני מסתכל ופתאום נתנאל מאחורה באוטו צועק לי 'רועי זה מחבלים, סע'. אני תופס לאשתי את הראש, מוריד לה אותו למטה וצועק 'שמע ישראל' וכל הכדורים שורקים מסביב"

צילום: באדיבות הצלם
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

רועי אסרף, שניצל באופן ניסי מהטבח בדרום בשבת-שמחת תורה, שוחח היום (חמישי) עם הרב משה בן לולו במשדר הצהריים ושחזר את סיפור הצלתו, שפורסם ברבים והכה גלים.

הוא סיפר כי כבר אחרי האזעקות הראשונות, הוא בחר לרוץ לרכב יחד עם אשתו כדי לברוח מהמקום, עוד לפני שידעו שמדובר במתקפה רצחנית בהרבה. לדבריו, בשלב מסוים בנסיעה החוצה מן האזור תוכנת הניווט הורתה לו לעשות פרסה – "אבל הרגשתי שמישהו אומר לי להמשיך ישר ולא לפרסס.

"פתאום אשתי אומרת לי הנה חיילים. אני מסתכל ופתאום נתנאל (חברו) מאחורה באוטו צועק לי 'רועי זה מחבלים, סע'. איך שאני מסתכל אני רואה 8-10 מחבלים על כל טנדר מכוונים לעברנו את הנשק ופשוט מרססים אותנו. אני תופס לאשתי את הראש, מוריד לה אותו למטה וצועק 'שמע ישראל' וכל הכדורים שורקים מסביב לאוטו. אני מרים את הראש אחרי עשר שניות ואני רואה במראה האחורית את הג'יפים פונים לכיוון אזור המסיבה ובאותו זמן התקשרתי לאחי עידן שהיה שם ואני אומר לו 'יש מחבלים, תברחו'. אחרי זה שמענו יריות וצעקות מחרידות מהטלפון.

למרבה הנס, גם האח הצליח להינצל: "אחרי 5 וחצי שעות של בריחה וריצה בסוף הוא הגיע לשדרות. אנשים רצו קילומטרים ברגל".

עוד סיפר אסרף, כי כשהגיע למסיבה הוא ראה על פניהם של האנשים אושר בלתי רגיל של ראה מימיו, משהו שלא יכול לנבוע משמחה גשמית של אירוע חברתי. "הם היו מאושרים בצורה שלא ראיתי בחיים. היו להם ניצוצות בעיניים. כאילו הנשמה שלהם הרגישה משהו. העיניים של האנשים אמרו לי משהו שאני לא יכול להסביר במילים".

ולמה הוא פחד מהדת?

האזינו



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    רוי הסיפור הזה כל כך מיוחד. מהכוח אל הכוח. כלל ישראל תלמד ממך